Ostrzegamy przed oszustwem "na Netflixa"

Oto jeden z przykładów tego typu fałszywej wiadomości:




Co prowadzi do utraty pieniędzy?

 3 x „P”

Postępowanie wg zaleceń oszustów (na to liczą)

Pośpiech (w końcu czas to pieniądz)

Przepisywanie zawartości kodów SMS z wiadomości z Banku (przestępcy liczą na to, że nie doczytasz treści wiadomości z Banku, nie zastanowisz się nad tym na co wyrażasz zgodę i, że podasz wszystko o co Cię poproszą na fałszywej stronie).

Pamiętaj, że:

  • to Ty masz wpływ na to co zrobisz z fałszywą wiadomością (e-mail czy SMS);
  • od Ciebie zależy gdzie i komu ujawnisz informacje o sobie czy o swoich produktach
  • to Ty masz „klucze” do swoich pieniędzy w Banku!

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z Infolinią SGB:

800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)

61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora)

Wybierz inny produkt:
Newsletter Bezpieczeństwo
Otrzymuj bezpłatne informacje o promocjach i nowych ofertach.
Bądź na bieżąco i zarabiaj od dziś.