Ruszyła kampania Kredyt+

Kampania bazuje na stronie informacyjnej www.kredytplus.sgb.pl. Działania prowadzone będą w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w wybranych kinach lokalnych w całej Polsce, gdzie prezentowana będzie animacja dostępna również na oficjalnym kanale SGB-Banku na YouTube.

Mamy dwa główne cele. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, żeby zaspokajać swoje potrzeby. Chcemy spełniać marzenia polskich rodzin. W naszej kampanii odmładzamy też wizerunek Banków Spółdzielczych SGB – mówi Roman Szewczyk, kierownik Biura Komunikacji i Marketingu SGB-Banku SA.

Kampania realizowana jest przy wykorzystaniu sieci reklamowej Google, mediów społecznościowych i sieci lokalnych kin. Kampania jest promowana również w lokalnych mediach. Za kreację odpowiada agencja Men at Work, badania konsumenckie przeprowadził dom badawczy Kantar TNS, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.

Obejrzyj spot na YouTube

Skorzystaj z formularza kontaktowego


lub odwiedź nas w oddziale!

Wybierz inny produkt:
Newsletter Bezpieczeństwo
Otrzymuj bezpłatne informacje o promocjach i nowych ofertach.
Bądź na bieżąco i zarabiaj od dziś.