Zastrzeganie/odblokowanie środków dostępu

Aby odblokować lub zastrzec środki dostępu wydane do bankowości internetowej, prosimy skontaktować się telefonicznie z pracownikami Infolinii pod nr tel. 801 30 11 88 lub z pracownikami Call Center (nr tel. 61 647 28 47)

Podobne produkty
  • Zlecenie stałe
    Zlecenia stałe służą do realizowania zleceń przelewu określonej, stałej kwoty w regularnych odstępach czasu. Zlecenia stałe są szczególnie wygodne przy regulowaniu stałych opłat takich jak np. czynsz, raty kredytu czy składki ubezpieczeniowe.
  • Serwis SMS
    Serwis SMS umożliwia posiadaczowi rachunku dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.
Wybierz inny produkt:
Newsletter Bezpieczeństwo
Otrzymuj bezpłatne informacje o promocjach i nowych ofertach.
Bądź na bieżąco i zarabiaj od dziś.