Marzec
15
2024

Od 18 marca 2024 r. Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą płatność Twoją kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

1. Możesz otrzymać od nas dwie wiadomości – SMS i push z aplikacji SGB Mobile:

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).