Maj
08
2024

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach: 16 i 17 br. maja Bank będzie nieczynny

Przygotowaliśmy dla Państwa szereg rozwiązań:

  • zapraszamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej (w tym usługi przelew BLIK na telefon)

  • płatności za zakupy i usługi mogą Państwo dokonać kartą płatniczą, telefonem, zegarkiem lub BLIKIEM bez dodatkowych opłat (istnieje możliwość zamówienia karty w aplikacji SGB Mobile - po dodaniu jej do cyfrowych portfeli, można płacić od razu, bez konieczności otrzymania "plastiku")

  • wypłaty gotówkowe w naszych bankomatach, a także bankomatach innych banków spółdzielczych (z grupy SGB i BPS) są bezpłatne

  • wypłaty BLIK we wszystkich bankomatach są darmowe

  •  istnieje możliwość wypłat gotówki w sklepach oferujących usługę Cashback (np. w sieci Żabka) za niewielką opłatą

  • w przypadku konieczności wpłaty gotówki na swój rachunek, zapraszamy do korzystania z wpłatomatów (usługa bezpłatna, dostępna w bankomatach przy naszych oddziałach)

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.