Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w dniach: 16 i 17 br. maja Bank będzie nieczynny.
Przygotowaliśmy dla Państwa szereg rozwiązań:
-
zapraszamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej (w tym usługi przelew BLIK na telefon)
-
płatności za zakupy i usługi mogą Państwo dokonać kartą płatniczą, telefonem, zegarkiem lub BLIKIEM bez dodatkowych opłat (istnieje możliwość zamówienia karty w aplikacji SGB Mobile - po dodaniu jej do cyfrowych portfeli, można płacić od razu, bez konieczności otrzymania "plastiku")
-
wypłaty gotówkowe w naszych bankomatach, a także bankomatach innych banków spółdzielczych (z grupy SGB i BPS) są bezpłatne
-
wypłaty BLIK we wszystkich bankomatach są darmowe
-
istnieje możliwość wypłat gotówki w sklepach oferujących usługę Cashback (np. w sieci Żabka) za niewielką opłatą
-
w przypadku konieczności wpłaty gotówki na swój rachunek, zapraszamy do korzystania z wpłatomatów (usługa bezpłatna, dostępna w bankomatach przy naszych oddziałach)
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.